Sunday, October 13, 2013

une enkquette, s'îl vous plait.

Jag tycker tydligen fortfarnde att sånt här är kul. Det går tyvärr ut över bloggen. Hej.


BRUKAR DU KOMMA I TID: Ja, men typ? Jag tror det. Iallafall nu när jag cyklar överallt pga RÄSERCYKELN.
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: popcorn.
HAR DU BRA KONDITION: oklart. Jag tror det pga tränar ganska ofta. Men sen blir jag helt skakis av att gå upp med fyra påsar på vinden, så man vet inte så säkert.
NÄR MÅR DU BRA:När jag får planera roliga saker, när jag får vakna långsamt, när jag får vara blandl mina topp fem människor, när jag får vara i stallet.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: Vetne.
HUR KÄNNER DU DIG NU: Trött, med kliande linser. Så enormt trött på att vara trött.
KAN DU LAGA MAT: Nej, inte värst. Men jag kan titta på när andra lagar mat och vara snäll och rolig och dricka vin! Det är jag skitbra på.
VAD PLUGGAR DU: eh inget.

VAD TYCKER DU OM FÖTTER: Superbra att ha! Gör livet jättemycket enklare!
ÄR DU SMART: Ja, ganska.
BLIR DU BRA PÅ KORT: Nej, inte värst. Men jag börjar komma över det. Och ibland blixtrar jag till.

VAD SAKNAR DU: En känsla av överblick och kontroll, ett par ej högklackade finskor visade det sig i fredags, en känsla för det passande.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:  Japp.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: Te. Kaffe. Te och Kaffe. Äppeljuice.
ÄR DU NYTTIG: Bara för utvärtes bruk.
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: Tidigt!

VAD SKA DU GÖRA I SOMMAR: Det känns helt overkligt att det ska bli sommar igen. Någonsin.
PROJEKT JUST NU: Planera releasefest för brevnoveller samt spara ut håret.
VAD BORDE DU GÖRA: Styra upp fler frilansjobb. Starta en podcast. Börja sticka bebisgrejer. Intervallträna. Läsa mer. Komma ihåg att plocka ögonbryen. Sluta använda kläder som är trasiga och tro att det inte märks för det gör det faktiskt. Lyssna lite mer på vad folk faktiskt säger. Starta en revolution.
VAD VILL DU GÖRA NU: Hångla.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Eh? Denna enkät är uppenbarligen gjord för/av skunkkids. Jag har haft asmånga jobb.
JAY LENO SHOW:  eh nej.
VARFÖR HÅNGLAR MAN: Det är totalt fett.
ÄR DU BLYG: Ja, på ett lite störigt sätt.
ÄR DU POLITISKT AKTIV: Det kan man nog inte ens med den bästa av viljor få det till. Tyvärr.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:  vid 12? typ.
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?: Piano. Bas. Fast när jag tänker på saken är ju inte instrument alls som cyklar, på det sättet att man fortsätter att kunna det trots att man inte gjort det på länge. Så jag vet faktiskt inte riktigt svaret på den här frågan.


VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED?: Ridning. Friskis-och-svettis-träning, är det sport? Det är det nog inte.
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?: HAHAHA. nej.
VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST?: se ovan.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?: nä men sluta nu.
VILKET DATORSPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?:sluta sa jag.
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?: Det är väl klart. Det vill alla. Det är därför man köper brevnoveller. 

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV?: Hm. Nej, det tror jag inte. Det låter jättemycket.
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?: Alltså vet ej svaret på detta längre?
ÄR DU BISEXUELL?:  nix.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?:  Typ fyra bärs i rask takt utan middag.

Det var väl kul? Gör en du med vetja.

No comments: