Saturday, October 27, 2012

Bloggutmaningen dag 3 - tio favoritserier

Åh tv-serier. Vad mycket tråkigare mitt liv skulle vara utan er.
Helt jävla omöjligt att sätta en topp tio-lista, dock. Här kommer i alla fall tio tv-serier jag älskar som skiten ur, och som om du inte sett dem och vi ändå är vänner vet jag vad vi ska göra nästa gång vi ses.

☆1. West wing.
☆2. Buffy the Vampire Slayer
☆3. Doctor Who
☆4. Supernatural
☆5. The Hour
☆6. Sherlock
☆7. Studio 60 on the sunset strip
☆8. Weeds
☆9. Six feet under
☆10. Åh gud, vilken ångest, nu kommer jag att glömma någon asabra tv-serie här och får skäll av Amanda. Tiondeplatsen är list-motsvarigheten till matens the swedish piece. Jag säger Awkward, mest pga dess första säsong som är BRILJANT. Andra tyvärr inte alls samma klass. Men första. Första! Herreminje.

Fan. Och nu får jag inte plats med The wire.


Relaterat, tv-serier jag inte har sett men förstår att jag borde se och gilla:
☆1. Girls
☆2. 30 rock
☆3. Parks and recreation
☆4. Bored do death
☆5. Big bang theory
☆6. Fringe
☆7. Fritt fram för er,
☆8. mina små hallonhjärtan,
☆9. att fylla på listan med
☆10. mer bra tips här.



Utmaningen: Hela listan
Dag 1- tio saker om mig
Dag 2 - Tio (-ish) favoritfilmer

No comments: